neslihanazakli Allah razı olsun ondan iyi insan he iyidir ya artık milleti düşünen yok işi ticarete döktüler yani hayır duası almak bile istemiyor artık kimse. Allah sorsun hesabını, ekonomi böyle deyip deyip ha bire çoğaltıyorlar. Annemler de 9 bin veriyor ben ırakta yaşıyorum tl parasıyla biz de 7 bin veriyoruz. Ev sahibimiz indirim yaptı biz girdiğimiz zaman 20-30 binleri duyunca şok geçiriyorum ya yazık