Dün ansızın ev sahibi evi satıyorum diye mesaj attı , tesadüf ki alt sokağımda daire boşalmış hemen apar topar kredi çekip orayı tuttuk. Kış günü sokakta kalırız diye ödüm koptu.Çocuğun okulunu yeni değiştirmiştim yakın civarlarda ev bulmam şarttı.Kızlar hiç yoktan 100 bin borca girdik zaten borcumuz çoktu kiramı zor veriyordum 15 ken 25 oldu ne yapacağız bilmiyorum bu düzen nasıl böyle gider Allah yardımcımız olsun ..Rv sahibi son dakika golü atıp kira 28 olsun demez mi bide .. yalvar yakar 25 i kabul ettirdik 🥲