Ben de çok zor durumdayım. Beş aylık bebeğim dördüncü ay atağına kadar emzirip beşiğine koyuyordum hafif sallıyordum uyuyordu. 4 ay atağında uyutamayınca ayağıma koymaya başladım. Sonra ayakta uyumaya alıştı. Geçtiğimiz haftalarda idrar yolu enfeksiyonu oldu ve o zamandan beri uykuya aşırı direniyor. Hastalığı atlattığı çok şükür ama hastalığın öğrettiklerini unutmadı. Ayağa yatınca, beşiğine yatınca kolumda özetle uyuyacapında anladığında kıyameti koparıyor. Uykusu da 40 dklık döngüler halinde onu da kıramıyorum, ne yapacağımı bilemiyorum. Uyumayan bebek çok zor Allah hepimize yardım etsin.