Fatoss111111 biz 2 yaşına kadar hep yatağında uyuttuk kızımızı, o yatağında yattı biz yatağın ucunda döne döne uyudu.
22 aylıkken ben artık yatakta değil yerde oturmaya başladım 2 gün sonra kapının yanına sonra ona anlattık artık kendi odanda uyuyacaksın biz kapının yanında olacağız diye ilk 2-3 gün ağlamalar oldu ama şimdi hem öğlen hem akşam yatağına koyup öpüp çıkıyoruz
Hala arada anneee kakam geldi diye bağırmalar oluyor