Bende hastanelik oluyorum panik atak kaygi bozuklugu hastalik hastaligi ne ararsan kasildim nabzim 180lere cikti derken psikiyatriye gittim ilac kullaniyorum alistim biraz daha iyiyik devlette psikologa basladim bir de ona gidiyom belediyenin yoga kursuna yazildim ona gidicem haftada yoksa kafayi yemistim cok kötüydüm 10 gün bebegime annem bakti acillik olunca ben tek kalamiyordum evde de simdi daha iyiyim