fztfirdevs ben bu sabah yaptım bebeğime geçen hafta ek gıdaya başladık. Çeyrek havuç , çeyrek kabak ve patatesi zeytinyağı ile kavurdum. Üzerine su koyup pişirdim sonra blendirdan geçirdim. O kadar güzel oldu ki bayıla bayıla yedi. Yani üzerine tuz ve karabiber atsak biraz da sulandirsak biz bile çorba diye yeriz. Size de fikir olsun belki de denemişsinizdir.