Kızlar kızım 9 aylık ve ek gıdaya başladık başlayalı ne verdiysem reddetti püskürttü eline blw şeklinde verince de biraz yedi sonra geri attı bugün kavanoz mama deniyim bi dedim ve ilk defa bir şeyi iştahla yediğini gördüm bu küçük kavanoz mamaların %80 ini tek yiyişte bitirdi ve bu ilk defa başıma geldi ama sürekli hazır almak istemiyorum var mı sizin kavanoz mama tarifiniz el yapımı ben şeftali elmalı olanını almıştım ama farklı meyveleri sebzeleri tahılları nasıl yapıyorsanız tarif verir misiniz ben googleden bulduğum bir tarifle yapmıştım ama onu yememişti farklı tariflere ihtiyacım var (alırken tahıllısı hatta tavuklusu falan da vardı Migros’tan aldım hipp marka)