yavruaslanlar size bir şey sorabilir miyim
Anlattığınız şeyler bende oluyor bir de artı geniz akintisi oluyor inanin o kadar yordu ki yazın 2 ay olmuyor havalar kapanmaya başlar başlamaz yine oluyor çok etkiliyor yaşam kalitemi doktor bana da antibiyotik demişti emzirdigim için vermedi ben bu durumu kafama çok takiyorm emzirme bitince antibiyotik kullanirsam geçer mi acaba
Kafam gözlerim ağırlık var hep üstünde bir de geniz akıyor çok rahatsız ediyor tek teselli emzirme bitince ilaç kullanırım gecer diyorm geçer değil mi?
Mesela bir de geniz akintisi olduğu için kafamın ağrıdığını anladım bir de gözlerim agirlasiyor yazın hiç bu şikayetlerim olmadı genzim aklmadigi icin