busenurunuz decathlonun yemek termosu var ben onu kullanıyorum hem büyük oğlum için yaıma çorba vs alıyorum sogutmadan 6-7 saat tutuyor sonrasında da yavaştan ılıtmaya başlıyor bazwn de kızım için sıcak su alıyorum anne sütü ısıtmak için hayat kurtarıyo dışarda gayet memnunum en ufak sızdırma vs de yapmıyo