busenurunuz öyle birşey yok maalesef bende mama ile besledim oğlum 1 yaşında çok zorlandık ama maalesef tüm termoslar kaynar sıcak suyu buharı sayesinde tutuyor bende bebeğimin içeceği sıcaklığı koruyordum ama bir saate buz gibi oluyordu çünkü buhar yok kaynar değil mecbur bir termosa kaynar su bir cam şişeye de kaynamış soğumuş koyar karıştırarak yapardım