selmagokk 2 çocuğum var ve şunu anladım ki bunlar ne isterse o. Emmek isterse emer, uyumak isterse uyur. Amuda kalkıp emmek mi istiyor vazgeçiremezsin, sallanarak uyumak mı istiyor vazgeçiremezsin, temas mı sevmiyor vazgeçiremezsin. Bazen hem annesinden hem çocuğundan trip yiyen dayak yiyen bir insan olarak kendime ağlıyorum. 😂 TŞK