zgr doğduğu ilk günden itibaren hep beşikte uyudu hep beşikte uyuttum sadece gündüz uykularını bazen ana kucağında uyuyor… oğlumda da kızımda da hiç yanıma alarak uyutmadım yatağıma koyarak uyutmadım zaten korkuyordum hani küçükken Allah korusun boğulur falan eder diye almıyordum yanıma öyle gelişti yani aslında illa şöyle uyutayım böyle uyutayım diye değil de annemler hep diyordu çocuğu beşiğe koyalım çocuğu öyle iki çocuğum da ilk doğdukları andan itibaren hep beşiklerine alıştılar Beşiklerinde uyudular sadece illaki bazen sallanmaya işte gaz yüzünden biraz ayakta pışoışlanmaya ihtiyaç duyuyorlardı İlk aylar ama uykuya geçiş ve devam etme beşikte oldu bizim