25 temmuzda dogum yaptım 5 ağustosta basvuru yaptım bugun 1500tl yatacak gözüküyor. Ben dogum yaptığımız tarihten itibaren ödeme yapılacak sanıyordum. Sistem nasıl işliyor bilen var mı? Şuan e devlette sadece Eylül ayı için 1500tl ödenecek gözüküyor Agustos yok galiba.