Zeynepinannesii bebeğim şuan 1.5 aylık doğduğundan beri meme+mama gidiyoruz mamayı biberonla sadece geceleri 60cc veriyorum gün içinde doymadığını hissedersem 30 yada 60 veriyorum arada.sma yla başladık kabızlık yapınca aptamile geçtik biberon meme reddi yapmadı bizde bebekten bebeğe değişir ama ben başta mamajoo kullandım çok akıyo diye philpse geçtim anne memesine yakın uçlu diye onu tercih ettim bence bi deneyin meme reddi olmayabilir duruma göre hareket edersiniz