defneduruu EcrinMelek1- ben kartepedeyim aşkm 😅 belki bilirsin kartepe de ulus pazarını orda salı pazarı da kuruluyr keşke çekseydm ya😂🤣🤣
Deletedmom2987 defneduruu kız bacım ankara falan olsa anlarım da kocaeli de bi taraf marmara bi taraf karadeniz değil mi çok saçma yani
defneduruu Deletedmom2987 bende şaşırdım görünce 2 tezgah kuruluyor normalde tek tezgah vardı 800 ne yaa
Kizilciksurubu Nurcanben Balık sezonu açıldı. Deniz balığı var yani tezgahlarda. Mezgit, hamsi, kolyoz yedik biz şimdiye kadar. Hamsi için biraz erken daha, havalar soğuyunca daha lezzetli olur ama yine de idare eder tatta.