Biprensannesig kızım 5 yaşında, öğretmek amacıyla değil de oyalanması için, oyalanırken de göz aşinalığı olması için geçen sene alfabeyi yazmıştım, sen de aynılarını yaz demiştim. Ara sıra tekrar ettik bunu, ilgi duydu harflere. Şu an kendi ismini yazabiliyor (isminin harflerini ezberledigi için) bazı harfleri tanıyor, patronum aradığında yaşar bey arıyor diyor😂 ama üstüne düşmüyorum. Geri kalanı okulda öğrensin diye düşünüyorum. Bir şey yazmak isterse bana soruyor, tek tek harfleri söyleyip nasıl yazıldığını işaretle gösteriyorum yazıyor. Alfabe yazımıyla başlayabilirsiniz siz de. Okuma yazma öğrenmese de bir temeli olur, okula gidip aynı şeyi gördüğünde de ilgisi canlanabilir