Biprensannesig
Şöyle söylemek istiyorum sanırım 2017-2018 dönemi idi ana sınıfında ücretli öğretmenlik yaptım harf öğretmek yasak idi şuan bildiğim kadarıyla sadece sesliler öğretiliyor imiş yine de çok iyi bilenler düzeltir yanlış bilgi ise de, çünkü harflerin çıkış şekilleri ile ilgili sorun yaşıyor çocuklar diye siz isterseniz ksyginniz var ise ogretin fakat bilginiz var mı bilmiyorum da harflerin çıkış şekilleri değişti örnek veriyorum k ke diye öğretilmiyor yanında hiç ses yok gibi çıkarılması gerekiyor diğer harfler de öyle m me demyoriz ya da n ne diye öğretilmiyor hiç bilmeyen çocuğa öğretmek kolay yanlış bilineni düzeltmek daha zor oluyor kolay gelsin öğretmen olarak bilgilendirmek istedim 🌸