Fatmaoguzmelek hamileliğimde pentiden emzirme sütyeni almıştım hiç güzel değil süngerli olmasına rağmen göğüs ucunu belli etti o yüzden rahat kullanamıyorum normal önceden kullandıklarımı takıyorum ama evde zaten takmıyorum zor oluyor valla bir de süt dolunca iyice şişiyor rahat edemiyorum en güzeli atlet