Ates00 meme denen organ herkeste aynı değil ki. Sızmasına gerek yok. Sen bakmq. Kayınvalidelerin görevidir zaten sütün yok mu, aç bu çocuk, gazı var vs vs şeklinde beyin eti yemek.sen kaygılanma kimseyi duyma bebeğine odaklan emzirirken yalnız kal. Bebeğinle o anı yaşa. Çok hızlı geçiyor zaman.kimseye kulak asma. Kakayada çok takılma bir haftaya kadar kaka yapmaması bile normal. Çişini yapıyorsa bol bol kilo alıyorsa sıkıntı yok. Doymasa ortalığı ayağa kaldırır zaten bebeğin.