Ates00 benim sütüm en baştan beri akıyor ama çok olduğu için değil göğüs ucuyla ilgiliymiş keşke akmasa başta sütümde çok az azdı olanda akınca üüzülüyodum bebeğime yetmiyo diye hemde üstüm başım mahvaluyodu hep rezil oluyodum..
Sen kayınvelidene bakma canım.. çevremizde bizden başka herkes bebek her ağladığında her elini emdiğinde aç bu bebek doymadı diyolar.. anneler anlar sen kendine güven aç olsa sen anlarsın merak etme.. hiç de takma..