Leylaa_ hazal3421 emziriyorum dvit 3 , demir kan , magnezyum 4 lu formül , omg3 , bunları kullaniyorum , koljen önermedi doktor emzirmeden sonra kullan dedi
defnesmam42 [silindi] çünkü vücut alışıyor doğal bir süreç gibi görüyor sigara içmek gibi düşünebiliriz bağımlılık yapıyor
defnesmam42 [silindi] ben çok duydum benim eşimde bunlardan biri şuan bırakma aşamasında 1 yıl oldu hala tam düzelmiş değil ama o çok düzenli ve uzun zaman kullandı
[silindi] defnesmam42 ben şimdi 2.şişemdeyim bi kan tahlili verip doktorumla konuşup ona göre bırakma yoluna gireyim olmazsa
defnesmam42 [silindi] 2 3 şişeden çok bisey olmaz benim eşim yıllardır kullanıyor ama eger takviye ihtiyacınız yoksa düzenli kullanım önermem
[silindi] defnesmam42 kan tahlillerim hep normal düzeydeydi ama kronik yorgunluk ve uyku hali vardı üzerimden atamadığım (bebeğim geceleri uyuyor onunla ilgili değil) vitaminleri kullandığımdan beri daha iyiyim
defnesmam42 [silindi] benimde aynı sorun sadece anemi olduğu için demir düşük benim ama ilaçla toplasam da hep bir yorgunluk hali var ama ben anne olduktan sonra böyle arttı önceden de vardı ama şuan kızım uyusa bile ben uyuyamıyorum sürekli kontrol ediyorum korkmuyorum çünkü 1 yaş ama alışkanlık sanırım geç yatıp erken kalkıyoruz bunların etkisi de çok bende vitamin alınca çok daha zinde kalkıyorum ama dediğim gibi bir süre düzenli kullanımdan sonra bıraktım şuan mesela bugün icicem bir kaç gün etkisi sürüyor zaten bir kaç gün se idare ediyorum hafta da bir içiyorum şuan bazen unutuyorum bir süre içmiyorum bilmiyorum ya bunyemi buna alıştırmak istemiyorum onu içmeyince kendime gelememek sürekli yorgun hissetmek bu durumları yaşamak istemiyorum
[silindi] defnesmam42 evet tabii eğer dediğiniz gibi bırakınca eskiye dönülüyorsa hiçbir anlamı yok zaten ben depolarım da dolsun mantığıyla başladım malum hamilelik ve emzirmede tüm vitaminlerimizi bebişlere aktarıyoruz. En güzeli dengeli beslenmek aslında
defnesmam42 [silindi] yok canım bazı şeyler yemekle olmuyor depo doldurmak eksiği tamamlamak genel olarak ilc istiyor maalesef ki vitamin ile olmuyor uzun zamandır böyle şeylerle mücadele ediyorum anemi var aldığım hiçbir takviye ise yaramaz yer içerim malesf etki etmez günkü depom doldurmuyor saklama yapmıyor doldur boşalt yapıyor direk mecburen iğne va kuaniyorum
defnesmam42 [silindi] teşekkür ediyorum en son iğne de faydasızdı emzirdigim için kan takmaya korktu iğne de istemedi hap ile idare er dedi ama ben kendimde hiçbir ddgisim görmüyorum hapı etkisi olduğunu sanmıyorum
[silindi] defnesmam42 evet arkadaşım da bu dertten muzdaripti hapların bir işe yaramadığını söylerdi o da. Emzirme bitince diğer uygulamayı yaparsınız olmazsa