Medussa benim oglum 16 sylik 12 aylik kontrolunde verdi hala kullanıyoruz. Yani mantik olarak aslinda asil yazin kullanilmasi gerekmez mi? Yazın balik tuketmuyoruz mevsimi olmadigi icin bu durumda o açiği kapatma amaciyla kullanilmasi gerekmez mi? Kışın zaten her turlu balik yeniyo tam mevsimi oldugu icin. Bu sebepten dolayi doktorumuz verdi de kullanmamizi soyledi diye düşünüyorum acikcasi