hira0502 seoulyolumkacti merhaba bebeğinizin hareketleri nasıl peki kolunu hareket ettirebiliyor mu. Çünkü aynı şey görümcemin kızında da olmuş normal doğum sırasında kolu hasar görmüş ama o 3 yaşına kadar kızı doktora götürmedigi için hasar kalmış biraz
seoulyolumkacti hira0502 Bende normal doğum yaptım şimdi üstünden hemen hemen 1 ay geçti ve iyi bir sıkıntısı yok doktoru öyle dedi. Kolunu da artık hareket ettirebiliyor, sanırım anne karnındaki pozisyondan kaynaklıymış ondan dolayı dediler. 💖