Günaydın herkese,
Bugün tam 8 gün oldu doğum yapalı ama oğlumun sağ kolu gün içinde çok hareketsiz sol kolu ise hareketli, sol kolu yukarıda tutabiliyor ama sağ kolunu tutamıyor hareket var ama sol kolu kadar değil bu durumu yaşayan var mı acaba?
Bir de bacakları hep toplu biz anne karnında duruşu böyle diye düşünüyoruz hiç bacaklarını uzatmiyor doğru düzgün eğer içime sinmezse gün içinde doktora götüreceğim.
Yaşayan var mı acaba? Teşekkürler şimdiden🎀