gizematadeniz asilsmom_ oglum 13 aylik ve bence iri ayakli bi cocuk. Boyu gecen ay 79 cm di 80 olmustur simdi ve 21 giyiyor. Aktif yürüyor 2 aydir. 22 ve 23 giyen cocuk zaten yürüyor olacak. Sorun yok
BordoHuniliAnne asilsmom_ ayak numarası da biraz genetik benim kızım 3,5 yaşında 27 giyiyor, oğlum 2,5 yaşında 25 giyiyo, arkadaşımın 3 yaşında ki oğlu 21 giyiyor, biraz yapı ve gen meselesi.
deniz255 asilsmom_ değişir bence de bende 30 yaşındayım 36 no giyiyorum yani bizim bile ayaklarımız birbirini tutmuyor bebişler ne yapsın😂😂 ama 24-25 yine de büyük gibi geldi bana
SuMisalii asilsmom_ benim kızım 14 aylık yürüdü 21 numara ile başladı yaklaşık 1 yıla yakın kullandı şimdi 3 yaşında 24 giyiyor. Büyük almanıza gerek yok ortalama 21 22 ile başlıyorlar. Küçük kızım da 11 aylık ama 19 bile büyük geliyor. Bizim gözümüze küçük gelebilir ama büyük bile olıyor merak etmeyin. Ama ileride giysin ilk yürüme de değil derseniz 25 falan alabilirsiniz.
MamaUygarVibes asilsmom_ benim oğlum ilk yürüdüğünde 20 numara giyiyordu sonra uzun bir süre 21 numara giydi. 26 aylık daha yeni 23 numara olmaya başladı tabii her çocuğunki farklıdır🌸
yagmur35yy asilsmom_ ilk 19 aldım sonra yürümeye başlayınca 21 gectik ben alırken mutlaka denersiniz zaten kışa doğru 22 olur diye düşünüyorum bazı bebisler ayak numaralı önde gidiyo deneme yapın en azından yanlış almamış olursunuz
Pamukhanim_ asilsmom_ 1 yaşında kızım 20 numaraya yeni geçtik yeni yeni adım atıyor 25 falan bence baya büyük yürürken giydirmeyi düşünüyorsaniz ben bir sandalet almıştım ama gelecek yaz giydirmek için onu bile 23 numara aldım hep aldığım ayakkabıları tablolarda yazan aya göre alırım
asilsmom_ Pamukhanim_ değiştirdim buyuk aldim çünkü ilk adım ayakkabısı almam gerekiyor baslangic icin, bunları artik büyüdüğü zaman 2 bucuk civarı giyer
asilsmom_ Pamukhanim_ biraz heyecan yaptım ve değiştirdim buyuk aldim😀😀 ya şimdi adidas vicco gibi olmaz. Ilk ayakkabisi vicco ya da geox olacak