Kızlar merhaba. Bebegim henüz yürümüyor, emekliyor, sıralıyor.
Hediye 2 adet ayakkabi geldi. Numaraları küçüktü ben de New balance 23 numara, adidasin bir modelinden de 22 numara aldim. Amacım yürüdüğü zaman ilerleyen aylarda giymesi.
Fakat bu numaralar da gözüme küçük geldi. Ne yapsam 25 falan mı alsam? Siz neye göre nasil alıyorsunuz ayakkabıları.
22-23 numara genel olarak hangi aylara hitap ediyor?