Bebeğim 2 buçuk aylık ve doğduğundan beri uzun uykusu yok. Gündüzleri 20-30 dk dan fazla uyumuyor uyuduğu zamanlar çok nadir o zamanlarda şaşırıp eşimle aaa yarım saati geçti diyoruz hatta 😄 ben bu konuyu çok araştırdım ve hepsinde eğer bi bebek gündüz uykusunu 45 dk dan az uyuyorsa hemen nasıl uyuttuysanız tekrar uyutmaya çalışın yazıyor. Uyku eğitmenleri de bunu söylüyor. Ben bunu denedim ama yarım saat uyuduktan sonra uykusu hala var olmasına rağmen o kadar zor ve uzun sürüyo ki tekrar uyutmak. Bazen sabır ediyorum çalışıyorum uyuyor 20 dk kadar tekrar. Ama bazen ne yaparsam yapayım uyumuyo ya da sabredemiyorum. Zaten sabır gerektiren bi iştir ve 6 haftanın sonunda sonuç alırsınız artık gündüzleri uzun uyur yazıyor. 6 hafta sabır taşı olmamız lazım yani uzun uyku için 🙄🤦🏻♀️ Ne yapıcaz ya ama gerçekten 2 buçuk aydır gündüz uykularının 30 dk yı geçmemesi beni çok bunalttı. 31. Dakkada uyanıyo. 30 dakikada temizlik mi yapayım yemek mi yapayım kendime mi vakit ayırayım uyuyım mı ? Galiba sabır edip bu metodu denememiz lazım 🖐🏻🙄😏👶🏻