hazal3421 ben hamile kaldıktan sonra full çıkardım evde sadece dişarı gidince veya eve biri gelince takardım keşke öyle yapmasaydım göğüslerim acayip sarkık e büyüdüde haliyle şuan çok pişmanım sütyen bile uyduramıyorum hiç biriyle rahat edemiyorum her şey daha kötü oldu penye bile olsa bi sütyen takmanızı tavsiye ederim