hazal3421 Ayy kızlar biraz özel mı oldu bilmiyorum ben 2 gündür evde sütyen kullanmayı bıraktım acayip derecede omzumu acıtıyor fıtığım var o kadar rahatladım ki ama göğsüm büyür mü diye korkuyorum aramızda kullanmayan var mı 🌹
merrv26 hazal3421 ben evde kullanmam sadece dışarı çıkıcağım zaman takıyorum rahatım genelde zaten büyük eksra bi büyüklük farketmedim Küçüklüğümden beri böyle birde hiç kullanmadım evde
1Anne1Bebek__ hazal3421 😂😂ahic bi farki olmuyo cnm ben kendimi bildim bileli bekarken gece cikarirdim kan dolaşımını yavaşlattıği için evlendim dışarı çıkmam harici evde takmiyorum 😂 baya rahat oluyo dedigin gibi omuzlarimda cizgi fln kizariyo baya
patlakprezervatif hazal3421 evde kullanmıyorum bazen markete giderken de kullanmıyorum. Takmadığım zaman bir rahatsızlık hissetmiyorum takmak rahatsız ediyor
3kedili2bebekli hazal3421 yok ne büyümesi sutyensiz göğüs buyuse bemimkiler 100 falan olmuştu evde asla takmam dışarda da göğüs ucum olmadığı için belli olabilecek şeyler harici takmam 😂
hazal3421 patlakprezervatif evet ya gerçekten çok rahatsız ediyor duruşumu bile bozuyor takımca kambur gibi oluyorum ağır geliyor
slnpkmm Ben sürekli takıyorum hiç rahatsız etmiyor bir doktordan duyduğuma göre sutyen takmamak sarkmayı hızlandırıyormuş
hazal3421 slnpkmm bende öyle biliyorum ama takmayıp büyümeyen çok anneler varmış sanırım biraz genetik işi yapında varsa büyür yoksa büyümez inşallah benimkiler büyümez zaten büyükler yeterince 😄
aptallarsizii hazal3421 no no no sütyensiz duramam valla evde de giyerim nadiren evde sütyensiz dolaşırım çok çok nadiren ben sütyen kadınıyım😂😂