organikirmik benin evim geçen sene 23 24,5 oluyordu 1 tog aldım, icine lcw pijama giydirip yatırıyorum üşümüyor ama terlemiyorduda benim içim rahat etmiyordu 1,6 aldim büyük de almıştım çorap vs de giydirmiyorum ayakları tulumun içinde kalıyor. E bebek tulumu da güzel kaliteli baya. Lcw ninki bi tık çekti yıkayınca