rachelgreen_ benim sütüm akıyordu ama ertesi gün idrarında turunculuk fark ettim bol bol emzir dedi hastane mamaya çok karşıydı çantama bile koydurmadı sağım makinesine kadar istemediler hayır sütümüz gelecek dediler 5.gün kontrole gittik doktor sarılığı 11 mama başla dedi başladık ama iş işten geçmişti doğum kilosuna bile gelmemişti ve değer 17 oldu hastaneye yattık bir gecede sarılığı düşürmüşlerdi