alpaslanmom_ oğlum kuvozde yattı ama solunumdan dolayı yattı 1 hafta. Tahlillerine baktığımda sarilik değeri biraz yüksekti ama bana taburcu olurken hiç bununla ilgili birşey demediler. Sadece 2 saatte bir besle mutlaka dediler. Bana ten rengi gözleri falan sarı geliyordu da normal diyorlardı 🤷🏻♀️ daha sonra 2. Ayında kontrole götürdüğümde buradaki doktoru gözlerinin içi sarı gibi hafif ama geçer demişti. Bizde bir de eşimle kanlarda da sorun vardı eşim ab + ben 0 + böyle olunca bebekte uzamış sarılık olabiliyormuş