ayaznannesi
Evet 5 senedir değiştirmedim ve bugün çağrı merkeziyle konuştuğumda kavul etmeyeceklerini söylediler. Eğer pasaportta süreniz varsa defter ücretini yatırmakta yeterli oluyormuş. Ekstra sene ücreti vermeye gerek yokmuş mesela benim şuan 3 senem daha var pasaportumda sadece defter harcını yatırıcam