gizsen gulsenn1 ya ben de mama veriyorum ama sıcak su 40 derece olması gerekiyor ya nasıl ayarlıyorsunuz suyu
gulsenn1 gizsen ben kırk derece olarak ayarlamıyorum kaynamış suyu bekletiyorum yada kaynar suyla yapıp soğutuyorum
maysamoms33 gulsenn1 şehrinizde decathlon varsa bakabilirsiniz ben Ordan aldım her boyu vardı çokta pahalı değildi ve sağlam baya 7 saat sıcaklığı aynı kalıyormuş