Benim bebeğim de 6 aylık diş çıkarma atak aşı hastalık derken bir türlü duzen oturmuyor otursa da bozuluyor bence biraz çocuğa fırsat verilmeli uykusu gelince zaten kendi uyuyor zorlamak anneyi de bebeği de yıpratıyor ben ne kadar dirensem de o istediği zaman uyuyor ve bu süreçte bana çok bagimli hale geldi kendini güvende hissetmek istiyor iki uykuyu birleştiremiyor bi de böyle bir sorunumuz var ama zamanla duzelecegini umuyorum