zhrablog kendi ailem herseyini eksiksiz aldılar kaynanamda doğum yaptığımda eşimin parası ile yarım altın almış onu takti başka çorap dahi almadı. Kızımın 1 yaşında ailem altın küpe ve oyuncak, kıyafet ve para verdiler abim ve eşide içinde hepsi ayri hediye aldılar. Kaynanam sadece 100 TL verdi, kaynim eltim 100 TL verdi görümcem gelmedi bile
- Yaş gününde annemgil bisiklet ve çok istediği bir bebek vardı onu aldılar 1000 TL de harçlık verdi, kaynanam yine 100 TL verdi. Kaynimgil ve görümcem gelmediler.
Doğumum da da kaynim gelmedi bile hastaneye eltimle henüz evli değillerdi. Görumcem de 10 yaş için kırmızı bi elbise getirmiş, kış bebeğine ip askılı 2 tane zıbın almış bu kadar.
Eşimin ailesinden hiç bir beklentim yok, kendi ailemden de beklentim yok şükür herseyi alıyorlar
- Yaş günü diğer ay gelirlerse yalandan davet ederim kocamın tarafını gelmezlerse keyifleri bilir