zhrablog
Nasıl bir beklenti mesela biraz açarsanız.
Hediye mi, organizasyona yardım mı ya da daha farklı şeyler mi?
Ben oğlumun 1. Yaş günü kutladığımda kendi ailem vardı sadece yeğenlerim yengem annem babam ve bi tane arkadaşım. Kimse hediye almadı sadece yengem önden almıştı. Zaten amaç hep bir arada olmak, gönlünden kopan alır kopmayana zorla kopartamayız. Ama menüyü annem yengem ve arkadaşım yaptı sarma olsun poğaça kek vs onlara yardımcı oldular, ben istemeden. Bu da bana yetti açıkçası