cikolataliekmek Şu aşıları kendileri formüle etmiş gibi savunanları da asla anlamıcam bilim dediğiniz tıp dediğiniz şey ertesi gün ak dediği şeye kara diyebiliyor pardon diyip geçiyorlar sen hastalığınla başbaşa kalıyosun. nasıl güveneniliyosunuz gözünüz kapalı otizim genetik deyip geçebiliyorsunuz. Sorsan bide red edenler cahil, asil cahil olan kim sorgulamadan önüne konulanı bi lokmadan yutan değil mi? Şuan her 32 cocuktan 1i otizimliymiş bi sıkıntı var ama ne. Şuan bilimde ilaç firmalarıda kapitalizme çalışıyor nasıl bu kadar güvenebiliyosunuz hayret.
Ben kızıma 1 yaşına kadar yaptırdım aşılarını sonra yaptırmadım. arkadaşım çocuk felcini de bi araştırmanı öneririm en son kaç sene önce görülmüş ve aşılarla mı yoksa cocuk felcine neden olan şeyin ortadan kalkmasıyla mı hastalık yok olmuş. Kararına kendin ver. Hiç bi doktorda aşı yaptırma demez ancak çok gözü kara olacakta o yüzden oda bi referans değil kendi annelik iç güdülerini dinle Allaha güven.