Kızlar yarın 18. Ay aşısi yapılacak bir tanıdığımız torunuma alerji yapti vefat etti dedi, yok biri otizm yapıyor dedi o kadar korkuyorum ve tedirginim ki. Hiçbir aşıyı aksatmadan yaptırdım oğluma rota menenjit vs. Hepsini ama bu aşıdan cok korkuyorum. Oğlumun ilaç alerjisi var diye doktorumuz gitmeden 2 saat önce zytrec ver dedi onu icirip gidecegim ama yine de terliğinligim geçmiyor. Sizler de asi sonrasi bir sorun oldu mu? Calpol ya da dolven hangisini vermeliyim ates durumunda 🙏🏻