[silindi] SucukluSutlac Ben sleepy’nin sarı olanını kullanıyordum ve şok yaşıyordum bu sorunu sonra şans eseri abim bionaturel almış mavi olanından onda öyle bir sorun yaşamadım ondan devam ediyorum
justthecigarette SucukluSutlac minik beyaz şeffaf tarzı yuvarlak şeyler benim kızımdan da çıkıyor. Molfix kullanıyorum, çok çiş yastığında oluyor. Ben bezden geliyor diye biliyorum onları
agustosbocegimm1608 SucukluSutlac bezinde turuncu ya da pembe leke olursa ürat kristalidir ayrıca toz gibi olur bebeğin pipisinde flan. o gördüğn muhtemelen bezin sıvıyı hapseden damlacıklarıdır
SucukluSutlac beginnerrmomm foruma geri döndüm o yüzden yanıtlayamadım kusura bakmayın 💗 evet geçti sleepy yeni çıkan bezini kullanıyorum