Nrn11 kesinlikle korkma aynı endişeyi kısa süre önce ben yaşadım çok çok zor o bekleyiş sizi en iyi ben anlarım banada aynı şey söylendi iki özel hastanede Perinatoloji uzmanına gittim ayrıntılı ultrasonda şükürler olsun sıkıntı çıkmadı şuan kızım 9 aylık maşallahı var çok şükür inşallah darısı sizin başınıza güzel haberler alın