Kızlar dün yazmıştım zaten bugün üniversite hastanesine gittik orada da ense kalınlığı 3.2 çıktı ve riskli dendi dünyam başıma yıkıldı amniyosentez yaptırın dendi fakat ben kabul etmedim ve çıktık geldi ne yapıcağımı hiç bilmiyorum moralim aşırı bozuk lütfen bişeyler yazın