Ecenazim benimki 1 buçuk aylık yaklaşık 5 gündür falan yapmadı. Sık sık alttan gaz çıkarıyor ama. Dün doktor kontrolümüz vardı. Doktora söyledim kaka yapmıyor diye. 10 güne kadar yapmayabilir Yaparken katı yaparsa Ve zorlanırsa ağlarsa o zaman sıkıntı dedi. Biz de dört gözle bekliyoruz eşimle acaba yaptı mı diye:) internetten de şöyle bir şey okudum. Bağırsaklar düzene girmeye başladığı için her bebekte farklı olurmuş. Kimisi günde 3 kere yapar. Kimisi haftada bir kere yapar diyor.