Ecenazim bizim bebeğimizde kabız olmuştu.. eğer bebeğiniz ıkınıyor kızarıyorsa gliserin fitilin yarısını incelterek zeytinyağı ile kayganlaştırıp popişinden verebilirsiniz (fitil pek önerilmiyor son çare bu) ama ıkınma kızarma yoksa ve sadece anne sütü alıyorsa 7-8 güne kadar normal yapmaması diyor doktorlar.. 6-7 gün yapmıyordu bizim bebeğimiz fitil verdik 2-3 kere.. son olarak gaz ilacını aguline şurup olarak değiştirdik günde 3 kez 2,5 ml veriyoruz iki güne bir kendisi yapıyor kakasını.. çok geçmiş olsun..