onurmooms okurken ağladım, ilk aylarda benim de bebeğim çok ağlardı; kolik bir bebekti, evde durmuyor sürekli ağlamalar,çığlıklar… Sabahın soğuğunda, yağan yağmurun altında ağlaya ağlaya oğlunu sakinleştirmeye çalışırdım, dediğiniz gibi empati yoksunluğu var insanlarda,ne var uyksuzsan,ne var yorgunsan ne var…Bu zihniyete sahip olan,bana zerre faydası bulunmayan herkesi çıkardım hayatımdan,keşke yakın olsaydık gerçekten her ihtiyacın olduğunda koşardım,anlattıklarını yaşadığım için o kadar iyi anlıyorum ki seni. Geçecek inşallah, büyüdükçe sakinleşecek yavrum, zor biliyorum ama inşallah kolaylaşacak senin için her şey.♥️