Kızım 11 haftalık, kızım ve eşim dışında kimsemin olmadığı bir şehirde bebeğimi büyütmeye çalışıyorum. Eşim hemşire nöbet usulü çalışıyor, çoğu zaman geceleri de tek başımayım. Uyumayı, dinlenmeyi geçtim de sohbet edeceğim kimse bile yok. Yakın zamanda işe başlayacağım, kimse gönlüyle gelip de yardım etmek istemiyor herkesin binbir türlü bahanesi var, öyle sıkışıp kaldım ki. Allah yardımcımız olsun, hepimizin gücünü artırsın 🥹