denizalismom lcw den aldım. Daha uygun oluyor kuponla. Parça parça alıyorum ne kadar tuttu bakmadım hiç😀 alt üst şardonlu 2 eşofman takımı aldım geçen lefties den bana uygun geldi fiyatı. Kalın 279 tldi, 1 takım. Mont lcw den aldım850 tl ye geldi. 350 tl ye sweat ve tayt aldım yine. 85 tl ye 3 adet çorap aldım. Yine şardonlu eşofman altı aldım. 275 tl di oda. Bi bot kaldı onu da lcwden alırım herhalde birdaha ki ay daha önce aldıgım 2-3 takım daha vardı kışlık külotlu çorap fln almışım koymuşum dolaba onları da eşofmanalrın icine giydiriyorum üsümesin diye