denizalismom valla ben genelde Defactodan alıyorum kıyafetlerini, ama ben kışa girdikçe yazlık, yaza girdikçe kışlık alıyorum sezon sonu indirimlerden, mesela kışa giriyoruz ama ben full yazlık aldım, sadece kış için bi bot bi yelek aldım onun dışında yazlık kıyafetleri alıyorum, hem daha uygunsa gelmiş oluyor. 19 aylık erkek bebeğim var, uygunsa bulunca 3-4 yaş için bile aldıklarım var 😂 50 ₺ye şort tişört alıyorum, 100 ₺ye sweat almışım geçen yıl mesela, 150 ₺ye E bebekten mont almışım, böyle böyle zarara giriyoruz hep 😂😂