moni normalde 4 e geçmiştik de 2 li satıldığı için öteki ucu taktım onda da hızlı icemedi aşırı yavaş içiyordu gece mamanın Yarısını içip uyuyakaliyordu çocuk, bir kaç saat sonra tekrar acıkip uyaniyordu. Bende öyle olunca 3 numaraya döndüm tekrar ama bugün baktım ucundan yırtılmaya başlamış bu da 🤦🏻♀️ evet dikkat ediyorum sürekli gözüm onda mama içerken. Bebekliginden beri boğuluyordu mama içerken hatta o yüzden avent almıştık bununla rahat etmiştik