Oğlum 6 ay 28 günlük avent 4 numara biberon kullaniyoruz, son zamanlarda mama içmek istemiyordu hep dökülüyordu baktım biberonun ucunu yirtmis biberonu cigneye cigneye 😄🤦🏻♀️ 2 aydır kullanıyorduk 4 numarayı. İkinci yedek başlığa geçtim onda da çok zor içmeye başladı yani dakikalar içinde bitiren çocuk 10-15 dk da anca bitirmeye başladı mamayı içiyor içiyor çok yavaş akıyor resmen. Bende tekrar 3 numaraya döndüm daha 2 gündür kullanıyorduk onu da yirtmis 😩 sizlerin de başına geldi mi bu durum? Ne zamana kadar devam eder veya ne gibi bir çözüm olabilir? Uç dayanmıyor bebeme 😂 acaba diş kaşıntısı var da biberonu ondan mı ısırıyor ki bilemedim. Diş kaşıyıcı, meyve suzgecine dondurulmuş muz falan veriyorum eline gün içinde hep